Sunday, February 7, 2010

salam..
memboringkan diri sensorg lam blk aku & kt tmpt aku nih sensorg.. sensorg jek la.. mnyendiri.. konon pndiam la kot.. waakakaka.. ase cam gua jek lak blk aku nih.. kihkihkih.. trdgr lak LAGU KITA by aizat.. huhu..
ntah la pew motif lak aku post lak lagu cAizat nih...

owner~


mySa


LAGU kITa
Deras hati ku berdetar
Di langit aku terlihatkanmu
Terang malam.... teman kita
Dengan angin meniup sayu

Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

CO: Dan aku terus...
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu
Arah hidup kita
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah Lagu Kita

Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya


~terciptalah lagu kita~

granny su=)

knangan lalu~
(mmpukah kita?)


omma waWA~

cik lisA~

*pinjam lagu aizat jap.. hehe.. LAGU KITA..
*sensorg lg nih.. huhu.. trkenang~ ~haila~

1 comments:

scya lollita said...

huwaaaaa .
i miss my past time ):