Wednesday, March 31, 2010

peNangAn Maher zaiN


salam.. urmm.. MAher zain.. lagunyer best.. sumer org tau.. bkn jek sodap dgr tp dew maksd yg mndekatkn kte pd sang pencipta.. maknanyer xmelekakn la..
aku pn ske gak la mndgr pakcik maher zain nih.. For The Rest of My life, Open Ur Eyes, Hold My HAnd, Always Be There..

wa.... penangan maher zain nih mmg power la... smpai dak2 kt ostel aku nih 24 jam non stop duk pasang maher zain.. msti klu Maher Zain tau nih, dia pn bangga & brsyukur sgt2.. ramai tul la peminat dia..

tp, kegilaan mereka itu mmbuatkn aku HANGIN... bkn aku jelez MAHER ZAIN femes dr aku.. tp, ape xnyer, dh kul 2 pg pn still still dgr suare merdu Maher zaIN 2 dr blk sbelah.... wa.. trus jek baran aku menyirap.. slamat SABAR 2 adew lg, klu x mmg da aku letupkn da baran aku kt blk sblh nun.. SABAR2..
lam palotak pk, myb jam diorg rosak kot, 2 yg xtau da kul 2pg, time org2 tido.. xpn diorg 2 sumer buta nombor.. 2 yg xtau da lwat gamaknyer.. (ayt2 nk sabarkn ati weh)

wa.. sungguh la mereka2 nih kne campak jek lam utan tinggal ngn animal2 dsana.. xtau adab brmasyarakat tul la.. ikut palotak sndri jek.. xtau time 2 org da tdo.. xleh idup lam msyarakat nih, wat pecah belah.. slamat la dpt jiran yg sabo jek.. hhehhe.. sabo pn dew batas weh..
urmm.. 2 psal penangan Maher ZAin.. xpew2, aku nk wait & dgr jek.. klu dew lg la mAHER ZAIN melalak kul 2 pg, aku akn tgur cara brhemah lu.. hehhe, klu xmkn saman gak, cara berkhemah la aku bantai.. kuikuikui.. xkn aku nk balaz p bukak LINKIN PARK plak kotkn.. t aku pn da cam diorg lak.. hehhe.. so sabo lg..
sdey MAher ZAin aku ase klu dia tau...
papew pn, Maher Zain best..



.........da abis merepek sal MAHER ZAIN...sabO jek la~~~...........

0 comments: