Sunday, August 8, 2010

NEw

salam..
da lame sgt rase nye x merepek meraban dsini.. xdew alasan knape aku tinggalkn blog aku nih bersawang ( ade kew?). myb sbb da xdew rase yg nk dluahkn kt Luahan Rasa Bicara HAti aku nih.. and myb sbb sumer rase yg ade nk pendam jek.. 2 la kot sebaik2nyer, diam kn jek.. :)
so, da new life.. skang da msk new sem.. wah3.. da sem5 da.. so, ble da sem pn da byk sbjek pn da mkin ssh.. waaa.. mmg la ssh.. ujung2 mnggu pn da dew klas.. dlu tgk snior2 jek duk p klas time2 cuti, aku eleks2 jek.. tp skang aku pn kne rase gi klas time cuti gak... xpew2, cuti2 pn buang mse jek lepak lam blk.. dsbb kn itu jugak la, niat aku nk ambik lesen kete sem nih terbantut.. ase cam xdew mse lak nk spend time 2 wat lesen 2.. lom rezki kot.. mnusia kn hnya mmpu merancang jek, slebihnya DIA yg berkuasa menentukn..
sem nih gak aku da xduk ostel da.. da kuar duk umah sewa.. alhmdulillah dpt umah yg agk dkat ngn kolej, sonang den nk gi klas.. housemate pn alhmdulillah dpt mmbe2 yg bley wat GEnglaupn len2 kos.. trase ati skit2 2 biase la idup an.. insyaallah aku try srasi kn ngn mmbe2 yg lom ase srasi 2.. bley nyer la coz aku kn mesra alam.. :)

ksimpulan nye, da sumer subjek sem nih brat2 so, kne la lebihkn lg usaha.. xley la nk men2 byk kot ( nk men gak) :) moga ALLHA permudah kn sgala urusan.. insyaallah.. :)

0 comments: