Saturday, November 13, 2010

StUdy Vs maLAs

salam..

StudY vs maLAs.. adeh.. entry apakah ini?? tp,mmg pn, tuh yg aku ase.. yg mne nk menang pn xtau tuh.. tp, pengadil kne kasi study menang gak coz memandangkn exam da makin dekat.. pew x nyer, kang aku x jawab exam plak kang.. adeh~~ saNGat serabut lol !



>seRabut jek tgk past yearnyer final



Serabutnyer pasal, aku p la layan wat Wishing sTAR nih.. adeh~~ da nk pnuh botol da nih.. dsebabkn kecHUmilannyer, ilang Serabut skit.. :)
terkenang lak zaman sKOol lu.. aku ske wat bende alah nih mse skOol lu, then kasi kt org.. hepi jek.. :)


> my wIshing sTar (cHumil kot)


sampai snih jek kot aku merepek.. ntah xtau la pew yg drepekkn.. almaklum la bru bgn tdo.. gilak r.. pkul pabe lak nih mau tdo..

pew yang Penting, musT study!

0 comments: