Tuesday, January 11, 2011

seMalam puNye suwEy

Salam..

adeh.. lame sgt kot x hapdate nih, almaklum r blk cuti.. duk umah mlz nk mengOn9.. :)

so, nih dew kesah suwey aku, tuh yg nk hapdate nih.. 1st time jd ginih.. adeh~

semalam kul 5 aku da gerak p S.alam, nganTor adik aku gi MITA.. so, agak kelam la jugak pg tuh..
then smpai kt Sg buLOh utk rest, aku g toilet..
tetibe aku trperasan something yg amat2 aku xsangke.. adeh~





rupa2 nyer aku da tersalah saruk sandal da.. sebelah lain2.. adeh~ terpikir lak camner t aku nk kuar dpn org ramai nih.. seh~
then p la cter kt bapak aku, pnye la ku kne gelak.. mmg la suwey~


so, trpakse la burnkn wit aku bli sandal bru.. melayang la wit aku~

time pas mkn tghari lak 1 hal.. adeh~ aku p toilet pas mkn tuh.. tp~







skali tersilap toilet da.. tuh la kalut2 lg nk cepat, smpai trsalah msk toilet llki.. sgt cuak ble nmpak muka sorg pakcik tuh ngah betul kn zipnyer.. bru siap melopas gamaknyer.. adeh~ sgt cuak muka pkcik tuh~

giler malu seh, trus la ku berlari msk toilet pompuan.. hahahaha..

kne gelak lagi oleh Bapak aku..

aDEh.. tuh smalam pnyer cter.. pew la malang aku ntah~ tuh sumer rhsia DIA..

:)

0 comments: