Monday, May 23, 2011

keNangan SEmalam

Andai aku mamPu mengubah masa,
inGin sekali aku mengubah hari semalam
diSaat kita berkenalan..
kerana
semalam itu yang membuAtkan Hari ini saNgat menyakitkan
wAlaupun semalam itu Detik yang Tak mamPu aku lupakaN
nAmun, semua itu hAnya semalam..

kenaPA??
kenApa hari ini peNUh dengan keSAkitan dSEbabkaN semalam?
ah~~
tak MAmpu nAk ku Tagih janji2 mu yang semalam unTUk hari ini
Entah mungkin sudah kau lupa
lupa akan janji Yang telah kau Taburkan

HIlang..
kepercayaan hilang saat kau pergi mendiamkn diri
memBUatkan hati ini menjadi sepi
aku dbIarkan menanti dan Terus menantI
menanti sesuaTu yang tak pasti
aku lelah meNAnti
hingga Semua kenaNGan kita semAlam terPAksa aku lupaKAn
walaupun melupakan mu sangat menyakitkan

Ku biar hati ini sepi..
ku patri dan ku kunci rapi
biar tiada rasa untuk dkongsi lagi..

kenapa semalam BUkan hari ini?
aku tertanya sendiri

kau Kembali
kenapa hari ini dan bukan semalam kau datang kembali?
hari ini kau datang kembali
menagih kembali haTi ini yang kian mati..

maaf..
aku tak Mampu menJAdi seperti SEmalam...
kepercayaan telah hilang..
namun haDirmu pada hAri ini
membuka kembali memOri semalam
memoRi yang ku cubA lupa kan
kau kembali ku kenang

ahh..
penat aku memikirkan
apa yang harus ku lakukan?
aku juga tiada jawapan~~


>>Buat dIa: andai kau ada jawapannya, tlg jwbkn.



0 comments: