Wednesday, December 22, 2010

Home~

salam~
owhh.. skarang cuti suda.. exam da abis...


now In HOME :)















Wednesday, December 1, 2010

Finale EXaMo

salam..
sperti yg anda nmpak d tajuk entri nih, aku semakin hampir ngn FInal exam.. adeh~~ jgn tnye sedia oR x.. sure2 la aku nih xsedia lol.. eleks jek.. xdew gaye nk final exam pn.. mmg tiap2 sem gini.. tuh yg rsult xgemPAk kot.. haha..

coMing sOON:
11/12 - cost accounting
13/12 - pengantar makRoekonomi
15/12 - intermediate accounting
17/12 - managerial accounting
21/12 - business law

ha.. tuh dia jadual.. nme pn da pelik2.. sawan da..
aku masih relek- milek lg.. adeh~~ ape nk jd la ank org nih ( haish, kasi piat tlinge! )..
aku tgk mmbe2 yg len da glabah gaye teNUk nk braNAk da.. :) ermm.. exam sem nih stat lambat kot.. so, sure2 la cuti pn lambat. xpew2 aku still releks tahap kucing mndi.. :)

erm... wat insan2 yg nk FINal exam, GUd luCk beb! jgn tiru gaye aku.. bhaye.. :)
papew pn, eleks, eleks gak tp still kne ready utk fIGth lam dewan t.. xkn xbwk papew kot an.. msti la kne dew snjata utk fiGht t.. hehe.. insyaallah.. moGA ALLAH permudahkn jalan & sgale urusan .. :)

pas EXAm, CUTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~~ (lambat lg tuh)




Saturday, November 13, 2010

PataH haTi by SaujaNA



KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
RUPA HILANG SERI
MANAKAH MANISNYA

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
MADAH TAK BERLAGU
MANAKAH GIRANGNYA

PATAH HATI
JANGAN TERDAMPAR SEPI
JANGAN TERSUNGKUR MATI
PATAH HATI
JANGAN LEBURKAN MIMPI
JANGAN MEMAKAN DIRI

BUKANKAH TUHAN CIPTAKAN MALAM
UNTUK BERADU MENANTI SIANG
BUKANKAH TUHAN TITISKAN HUJAN
MENANTI LIMPAH KEMARAU PANJANG




> BangUN dari keKecewaan.. DIA masih ada disisi
rawat HAti

StUdy Vs maLAs

salam..

StudY vs maLAs.. adeh.. entry apakah ini?? tp,mmg pn, tuh yg aku ase.. yg mne nk menang pn xtau tuh.. tp, pengadil kne kasi study menang gak coz memandangkn exam da makin dekat.. pew x nyer, kang aku x jawab exam plak kang.. adeh~~ saNGat serabut lol !



>seRabut jek tgk past yearnyer final



Serabutnyer pasal, aku p la layan wat Wishing sTAR nih.. adeh~~ da nk pnuh botol da nih.. dsebabkn kecHUmilannyer, ilang Serabut skit.. :)
terkenang lak zaman sKOol lu.. aku ske wat bende alah nih mse skOol lu, then kasi kt org.. hepi jek.. :)


> my wIshing sTar (cHumil kot)


sampai snih jek kot aku merepek.. ntah xtau la pew yg drepekkn.. almaklum la bru bgn tdo.. gilak r.. pkul pabe lak nih mau tdo..

pew yang Penting, musT study!

Wednesday, November 10, 2010

Abjad~





Wednesday, November 3, 2010

entah KEnaPA??

entah keberapa juta kalinya nih aku mngeluh.. aihhh, sgt tdak baik! oh, sgt tidak baik..
hati sgt tidak tnang.. itu jugak aku xpasti knape..

entah knape jugak
hati sebak,
paru2 senak,
akal ber teriak,
air mata rasa mem-buak2

aku sgt tidak pasti.. tiada bahu sesiapa dpt aku kongsi.. ntah.. aku jugak tidak tahu knape aku tidak pndai meluah kn sgla rasa yg terbuku dhati.. rasa tuh terbiar sepi jauh dsudut hati.. mnjadi virus dsitu.. aduh~~
hanya yg aku pasti, hnya DIA yg sudi mndegar sgla isi hati.. hanya DIA yg sudi melihat air mata ini.. hanya DIA yg sudi..
ketenangan harus dicari.. mengadap dia, itu paling pasti.. hanYA DIA yg sudi.. SANGAT SUDI!


>mencari ketenangan disisi DIA
~kmbali pada DIA



Monday, November 1, 2010

Aku inGIn menCIntai MU setulusnya~~

Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang Kau beri

Padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena

Sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali
Agar aku kembali
Dalam fitrahku sebagai manusia

Untuk menghambakanMU
Betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU

Reff:

Aku ingin mencintaiMU setulusnya,

Sebenar-benar aku cinta
Dalam do`a

Dalam ucapan

Dalam setiap langkahku
Aku ingin mendekatiMU selamanya
Sehina apapun diriku
Kuberharap untuk bertemu denganMU ya RAbbi